zondag 4 september 2011

2 september 2011

Groeten uit RC Groningen-Noord
(even vooraf: een vrijdagavondclub is zowiezo bijzonder, hoor!)

Wat moet je als Grunneger toevoegen aan een mooi moment –die vrijdagavond dus-, een mooie locatie, een avondzonnetje op het terras, een fijne sfeer…  En al het andere dat RC Groningen-Noord ook nog te bieden heeft! Zo objectief als ik probeer te zijn, herhaal ik de woorden van de voorzitter: “Wij Groningers zijn van weinig woorden, maar we kunnen wel heel veel herrie maken”.

Nou, van herrie was geen sprake deze avond… want ik was in vereerd gezelschap van de districtsgouverneur Bert Vroon. De planning van onze clubbezoeken voor ons project Roterend & Inspirerend is vaak overgeleverd aan toeval of efficiency. In dit geval het laatste aspect. Als je dan toch in het Noorden bent, is het prachtig om op vrijdagavond een club te bezoeken. En als dat ook nog samenvalt met het bezoek van de gouverneur en dat het uitmondt in gemeenschappelijke targets… dan is het weer helemaal duidelijk waar we mee bezig willen zijn als Rotarians.

Maar bovenal had ik een ontzettend gezellige avond (jammer Wim,  dat je er niet bij was!) met heel veel inspirerende mensen vanuit zoveel verschillende classificaties en invalshoeken, boeiende gesprekken, mijn oude leraar Engels die nog steeds geen gele sokken droeg, en een gevoel van: de avond is te kort! De oplettende lezer begrijpt dat ik graag een keer terugkom (uiteraard met een stapel Bookazines)

Dank voor zoveel leuke ideeën en input voor ons project! Op http://roterendinspirerend.blogspot.com/ de verslagen van de andere clubbezoeken. Wij houden graag contact & wordt vervolgd!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten