zaterdag 24 september 2011

20 september 2011

Groeten uit RC Alphen aan den Rijn
Bijzonder om bij binnenkomst meteen visueel ondergedompeld te worden in de activiteiten van de club: op het scherm een powerpoint met wisselende beelden van de actuele en lokale projecten. Mensen die druk bezig zijn hun handen uit mouwen te steken, blije gezichten. Zo kun je als club ook acte de presence geven: als laptop & beamer toch van te voren aangesloten moeten worden voor het programma, verenig het nuttige met het aangename en laat zien waar je mee bezig bent.

Was het vanwege de woorden van de voorzitter (“welkom leden van de Staten-Generaal”) dat ik me realiseerde dat het hier wellicht beter toeven was dan elders… Vorstelijke clubbijeenkomst! Vooral veel inspirerende gesprekken en een tweede deel van de bijeenkomst waar de power en energie vanaf spatte. Zo zie je maar dat ambitieuze plannen gerealiseerd kunnen worden! Waar een wil is, is een weg. En met een relatief hoog gehalte ex-Rotaracters in de club lijkt ambitie nog dichterbij. Alsof ik me in een film waande en na afloop een handtekening aan één van de hoofdrolspelers durfde te vragen…

Soms ga je met een kick naar huis. Ik wil iedereen van RC Alphen aan den Rijn bedanken die hieraan zo’n inspirerende een bijdrage leverde! Graag tot ziens & dank voor gezelligheid en goede zorgen. We houden graag contact om die mooie inspiratie door te geven.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten