donderdag 22 september 2011

19 september 2011

Groeten uit RC Weesp-Vechtstreek-Noord

Bijzonder om te gast te zijn bij de club waar het Vlielandkamp is geboren en de toekomstige President Rotary International is getogen. Dit laatste werd me tijdens het diner ingefluisterd door mijn buurman (“…en als je het tegen ‘m zegt, gaat ie lachen, hoor!”). We kunnen deze club feliciteren met weer een bijna-nieuw lid! Voor de derde keer en al helemaal thuis. Zo voelde ik me ook; veel gespreksstof over ins & outs en bevlogenheid van een aantal leden in een gezellige ambiance aan het water. Ook bij deze club leuke ervaringen met de contacten in het buitenland.

Een van de leden was vanavond aan de beurt om ons via sleutelpassages mee te nemen naar ongekende hoogten. Waar het verhaal begon met een sportieve jeugd en het zich in decennia ontwikkelde tot top. Een prachtige en krachtige aaneenschakeling van prestaties en emoties. Dan ga je weer helemaal energievol naar huis (die energie zal de kijker ook ervaren op de site van de club: veel actie en informatie!)

Alle leden van RC Weesp-Vechtstreek Noord dank voor een gezellige en boeiende avond en voor de goede zorgen!. We komen –zoals afgesproken- graag bij een aantal van jullie terug, want het barst hier van de bijzondere ervaringen en anekdotes. (Voor mij was het ondergoed onder een quilt ook altijd een vraag…)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten